donderdag 5 september 2013

armband

Vandaag ben ik begonnen met iets nieuws uit te proberen.
Armbandjes met kralen weven.
Dit is het begin.
Mijn dochter wilde er graag 1 met de Amerikaanse vlag.
Het is een precies werkje om te doen maar het lijkt me leuk worden.
Dit is even een kort berichtje zodat jullie weten dat ik toch nog creatief bezig ben ondanks dat ik weinig tijd heb. Zaterdag pas terug gekomen van een lekkere vakantie in Frankrijk. Deze week zijn de kinderen weer begonnen op school dus weer even in het ritme komen. Wie moet waar wanneer en hoe laat zijn. Met drie kinderen die alle drie sporten is dat af en toe een heel kunst en vliegwerk. Maar goed als je eenmaal weer in het ritme zit dan loopt het allemaal weer lekker. Ik hoop snel het eind resultaat te kunnen laten zien. Ik moet nog even bedenken hoe ik het af ga werken. Qua lengte kunnen er denk ik 3 vlaggen achter elkaar.
Tot gauw!
Groetjes monique

3 opmerkingen:

  1. Leuk!!! Doet me denken aan vroeger,,, ik deed toen veel met weven.

    Groetjes,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is ook heel leuk om te doen, heb ik als tiener ook gedaan Het ziet er al heel goed uit bij je, dochter zal blij zijn :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 't Lijkt me heel leuk om te doen; weven met kralen!
    Het begin ziet er goed uit, dat beloofd wat...

    BeantwoordenVerwijderen