zaterdag 8 september 2012

Zie ik ze vliegen?

Deze keer even creatieveblog ....al hoewel?
Enige creatieviteit zit er toch zeker wel tussen.
We wilde graag een andere tuin, grote blokhut en ik wilde heel graag een overdekt zit gedeelte. Ik zie dat al helemaal al voor me om die in te richten.
Op zich is de blokhut nog goed dus wilde een buutvrouw van 2 huizen verder die wel hebben.
Dus gaan informeren naar een kraan. Die heeft de blokhut vorige week van onze tuin naar de tuin van de buurvrouw getild

Heel de buurt kwam kijken en het was woensdagmiddag dus veel kinderen keken hun ogen uit en ook de ouders.   


Heel de tuin moest leeg dat had mijn man al gedaan maar zoon lief vond het toch nog even nodig om zich er ook mee te bemoeien. En had het hier erg druk mee.




Ook ging er een hortensia uit. Maar om die bloemen nu weg te gooien vond ik wel erg zonde. Dus ik deze mooi in een mand in de woonkamer gezet.










Deze foto is inmiddels het eind van deze week en de bestrating ligt erin. Het hout wat daar allemaal ligt is voor de nieuwe blokhut en de overkapping. Deze week zijn als he goed is de tuinmannen klaar en zal ik weer nieuwe foto's laten zien.
Ik kom dus niet echt toe aan handwerken maar dat kan ik straks misschien lekker weer doen in onze nieuwe tuin.




 Nu vraag ik je we moeten voorzichtig met de natuur en het hout omgaan ...maar is dit niet wat overdreven.

Fijne week iedereen!
Groetjes Monique.






1 opmerking:

  1. Nou, dat is een hele verbouwing! ben benieuwd naar het eindresultaat ;-) en denk om je rug!!
    liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen