maandag 31 december 2012

Vaak op zondag gaan ik met mijn dochter en onze hond een stuk wandelen. Als we dan een poos binnen hebben gezeten is het voor ons niets lekkerder dan lekker uit te waaien. Omdat onze stad aan de Merwede ligt is dit ook altijd een mooi doel om naar toe te lopen.

                         We lopen naar de rivier en komen dan bij het Dalempoortje.
 Dit is een plek waar je een rondje kan wandelen en waar honden kunnen zwemmen. Het weggetje was nog net niet onder gelopen dus we konden nog rond. Wij hebben een labrador dus die gaat daar volledig uit zijn dak met andere honden en water. Gisteren had ze een legen fles gevonden, maar omdat  het zo hard waaide legde ze deze neer en holde ze er weer achter aan.
Ik vind de natuur altijd zo mooi aan de rivier eigenlijk in elk jaargetijden. Dus kon het natuurlijk niet laten een wat foto's te maken. Nu heb ik gewoon een huis tuin en keuken fototoestel dus echt bijzonder zijn ze niet. Maar ik wil ze toch delen met jullie.











Ik zou zo graag een goede camera willen zodat ik eens mooi kon inzoomen, en ook mooie foto's van de hond en kinderen kon maken. Maar deze kosten nog al wat dus dat zit er niet in maar het blijft een wens van me.











Weer via het Dalemskerkje naar huis. Waarna meestal zo'n anderhalf uur wandelen en zwemmen de hond tevreden en moe in haar mand ploft.
En mijn dochter en ik op de bank ploffen onder het genot van een warme beker chocomel. En zeggen tevreden tegen elkaar zo da was lekker.



                                             


                                                We kunnen weer fris en fruitig het nieuwe jaar in.
                                                Ik wens jullie een fijne dag en avond en tot 2013!
                                                                 Groetjes Monique















5 opmerkingen:

  1. mooi he die rivier. En je hoeft niet perse een superdeluxe toestel te hebben om mooie foto's te maken. Al is het natuurlijk wel heerlijk om in te kunnen zoomen, dat is zo.
    Goede jaarwisseling voor jullie allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de foto's prachtig, ze laten prima de mooie natuur zien en daar zijn de plaatjes toch voor bedoeld ;-)
    Ik wens jou en je gezin een fijn uiteinde en een fantastisch 2013!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige foto's. In zo'n omgeving is het goed om te wandelen! Leuk dat de honden daar ook even lekker kunnen zwemmen :)

    Gezellige jaarwisseling toegewenst en een gelukkig en gezond 2013.

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat je meedoet met de Letterbak SAL, ik heb je bij de lijst met deelnemers gezet. Veel borduurplezier ermee! Groeten, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dan woon je vast in de stad waar ik als klein meisje van mijn 5e tot met 15e heb gewoond en daarna nog een paar jaar naar school ging ...

    Gr. Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen