maandag 25 februari 2013



Vorige week zat ik wat rond te kijken op verschillende blog en bij MINIMOEK zag ik een leuk idee van kaarten omhaken.
Kijk even op haar site ze heeft het ook zeer duidelijk omschreven hoe je het moet doen. 
Ik vond het in ieder geval erg leuk om te doen.

Onze kat heeft niet zoveel last van het gure weer ze gaat gewoon boven de verwarming liggen. 
Dus eigenlijk heeft ze het het beste beken van ons allemaal. 
Het is dat ik niet de vensterbank pas anders wist ik het wel.


Dit rek heb ik van de week gemaakt.
Ik wilde wat meer plek om dingen op te hangen.
Het is een losstaand rek dus geen gaten in de muur waar mijn man zo'n hekel aanheeft.
Ik vind het zelf ook erg leuk dat er van alle drie mijn kinderen iets opstaat wat ze zelf gemaakt hebben.
 
Ook heb ik vandaag mijn eerst post verzonden voor Dream make share.
Dit vond ik nog moeilijk om te doen omdat ik degene waar ik iets naar toe mocht sturen niet kan en volgens mij heeft ze ook geen blog.
Dus ik kon niet echt zien waar degene van hou.
Dus ik ben zeer benieuwd of ze het leuk vind.
Verder hebben de kinderen hier deze week vakantie dus we rommelen lekker aan. 
We gaan wat knutselen en cupe cakes versieren.
Fijne week allemaal!
Groetjes monique

11 opmerkingen:

  1. Je rek is leuk! Hoe heb je dat zo gemaakt?
    Fijne vakantie, geniet er samen van!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Angelique het zijn gewoon 5 planken die ze ook voor schuttingen gebruiken. Deze heb ik gelakt en toen aan de achterkant ook 2 planken gemaakt waar ze aan vast staan. Aan dat witte plantje heb ik aan de onderkant oogjes gemaakt zodat ik daaraan wat op kan hangen. Heel simpel eigenlijk hoor!

      Verwijderen
  2. Wat zijn de vakanties vreemd verdeeld, ik lees op meer blogs kinders thuis, vakantie,maar gezellig
    Je post ziet er leuk uit, als blogland zo door gaat kan post.nl straks weer mensen aannemen!Fijne avond nog
    Tineke
    bollies53.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi je kaartje, Monique en wat slim dat rek, fine vakantie met de kids,groetjes Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank aan jou voor het idee van het haken van kaarten!
      Groetjes monique

      Verwijderen
  4. IK zag je als volger bij mij dus ben ook meteen bij jou gaan kijken. Leuk blog heb je. En dat rek....mag ik dat namaken van je ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Natuurlijk mag je dat rek namaken!
      Leuk dat je het zo leuk vind, ik ben benieuwd!
      Groetjes monique

      Verwijderen
  5. Hoi,

    Wat een gezellige dingen heb je allemaal weer gemaakt.Leuk!!
    Ik vond je letterbak verhaal zo sneu laatst.Dus ik hou je nu in de gaten hoor!!

    Groetjes Cis

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb je pakje vandaag ontvangen ben er heel blij mee... thee ga ik straks drinken en de kaartjes komen zeker aan cadeautjes mooi gemaakt vogeltjes zijn ook lief... afscheurboekje ga ik gebruiken, kaartje heb je mooi gemaakt... dikke merci... ga nu snel je code doorgeven!
    Lieve groetjes,
    Marina

    ik ga je volgen... spijtig dat het niet via mail kan is gemakkelijker te volgen:)
    Leuke blog!
    Nog een fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi rek zeg!! Ga nog even verder lezen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Laat niets u storen wanneer Dr.EDEDE er is om u te helpen contact met hem op te nemen voor het volgende >>>>>>>

    1. Breng je man terug
    2. Breng je vrouw terug
    3. Breng je vriend terug
    4. Breng je vriendin terug
    5. Win de loterij
    6. Kantoorpromotie
    7. Help haar zwanger te worden als ze de vrucht van de baarmoeder zoekt.
    8. Volledige genezing van elk type ziekte.
    9. Huwelijksverplichting
    10. Help u bij het winnen van een juridische suite (schuldig of onschuldig) en onder andere.
    Kortom, neem vandaag nog contact op met Dr. EDEDE voor eventuele problemen, want morgen is het misschien te laat ... Laat u niet storen als Doctor EDEDE er is om u te helpen. Neem vandaag nog contact met hem op via de zijne

    e-mail: Ededetemple@gmail.com
             OF
    WhatsApp: + 2 3 3 2 3 5 8 8 7 8 2 5

    BeantwoordenVerwijderen